Artis Hiphop kena tangkap basah semalam !!! | Video artis Hiphop ditangkap basah

ZoOM terbaca dilaman forum mengenai gossip ini, siap gambar tetapi dan kena sensort sikit sebab-sebab yang perlu dielakkan. Namun apa ke jadahnya artis ini !!!!!! kalau Zoom la jiran artis ini  dah lama dia kena sumbat dalam longkang.

Menurut sumber : Oh Bulan  berikut ZoOM copy and Paste

“Saya nak maklumkan atas sikap dan perangai seorang artis yang tak berapa nak glamour iaitu **** telah ditangkap basah dengan seorang janda anak 2 pada subuh Ahad, 3 Julai lepas di Kondominium Langat Jaya. Hari ini kes mereka akan dibawa ke pejabat agama Kajang.

**** ni memang muka tak tau malu. Dah tau artis jagalah sikit nama artis. Jangan disebabkan dia, semua org akan pandang tak baik pada artis. Tangkapan ini di buat pada jam 4 pagi. Tetapi, malangnyer mereka tidak memberikan kerjasama yang baik.

Kes ini mengambil masa 2 jam untuk mereka buka pintu. Dari pukul 4 pagi, sehingga selepas subuh kira-kira pukul 6.15pagi, baru mereka nak buka pintu. Itupun setelah pintu grill dipecahkan oleh jiran tetangga dan pihak polis. Tangkapan ini dibuat sebab artis ini sudah terlalu kerap bermalam di rumah janda tersebut tanpa ada perasaan malu terhadap jiran tetangga. Artis ini juga cuba menimbulkan kekecohan semasa tangkapan dibuat dengan mencari gaduh bersama jiran tertangga.

Tetapi saya sebagai jiran tetangga amat kesal dengan sikap mereka ini. Mereka betul-betul mencabar penduduk. Selepas mereka diikat jamin, mereka balik ke kondo tersebut seperti biasa, duduk bersama macam tiada apa-apa yang berlaku.

Tangkapan kedua akan menyusul. Untuk maklumat saudara rumah tersebut adalah rumah kepada bekas suami janda tersebut, bukan rumah sendiri. Yang menjadi mangsa yang kena menanggung hutang adalah bekas suami janda tersebut.

Si janda tu pun muka memang tak tau malu. Mereka boleh senyum-senyum balik selepas diikat jamin. Rakaman video ada dibuat. Disini, saya melampirkan gambar artis itu bersama janda yang tak sedar diri sehingga mengabaikan tanggungjawab terhadap anak-anak

ZoOM : Sakit hati je baca “Statement” ni, bukan kepada penulis tetapi kepada si janda dan si jantan HIPHOP !!!…Apa Kata anda ? 
Credit : Ohvideotv & Ohbulan

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !! Follow @zoomartis

Direct Email

Jangan Lupa Komen Yer !!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge