Gambar Artis Malaysia Bersosial di Night Club !!?

Gambar dibawah ini adalah pelakon baru yang bernama Baby atau Lily Zarina Khalil yang juga ahli kumpulan Restu.

CUBA TENGOK BETUL2 GAMBAR NI !!! GAY BELAKANG TU ISKKK SIAP CEMOLOT !!



Zoom rasa artis ini pernah berlakon dalam teater Puteri Gunung Ledang baru-baru ini,kalau betul lah…., malas nak komen gambar bawah ni…kalau anda ada masa komen lah mengenai artis ni!!!!?

Direct Email

Jangan Lupa Komen Yer !!

8 Responses to Gambar Artis Malaysia Bersosial di Night Club !!?

  1. melayu hebat says:

    macam ni la perogol bersiri cari-cari..huhuhu..teruskan usahamu..

  2. Anonymous says:

    artis ni kalau dia seorang islam dia tak buat cam ni…..Allah dah beri dia akal dan iman….hanya orang2 kafir dan syaitan yang menjadi seangkatan dengannya…..ini bukan mungkin dia tak mengaji tentang agama sesungguhnya…dia lebih sanggup hidup cara seperti orang2 kafir laknatullah….
    astaghfirullahhula'zim….
    bertaubatlah selagi pintu taubat terbuka….kerana ALLAH..kesian mak bapak dpt ank begini…

  3. Anonymous says:

    tengok je…ada yg bukan pompuan tulen (dah tukar jantina) ni pasti kelab gay…so baby pun gay lah juga or biseksual

  4. Anonymous says:

    ne lh artis maju sikit dh tunjuk prngai mcm mn nk mju..ngra kita ad protokol x kn itu x leh ikut,,jg nama baik ngra kita n jgn lh mmalukn ngara kita dgn adegn mcm nie..pdana menteri sibuk naik kn negara kita tp ap jasa kita untuk menteri kita..hormt lh negara n agama kita…

  5. Anonymous says:

    Tu bukn gay. Tp baby sndri yg comolot tu kott

  6. Anonymous says:

    hahahaa, pe hal cm nak tkeluar jer dri dress dy tuu.. bju xngam saiz tuu sendat sgt, lompat sikit abis laa haha

  7. Anonymous says:

    arti artis ini telah memalukan umat umat islam di seluruh dunia.bertaubat lah sebelum terlambat.anda bukan sahaja hodoh dengan menempelkan warna-warna dimuka anda dan mengurangkan baju tanpa menutup dada .anda boleh di masukkan dalam golongan pelacur yang sudah di gunakan dan keji. najis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge