Gambar Seksi Wawa Pelakon Ana Lulu | Biodata Wawa Gadis Sabah

Opss..Seksanyer ..Patut ke !!!?

Siaplah ko dik..kejap lagi ramai la cari ko..
Wawa Atau nama sebenar Nur Hawa Zainal Abidin merupakan artis baru dibawah naungn MIG, watak beliau didalam drama Ana Lulu sedikit sebanyak memberi pengalaman yang berharga kepadanya. Apatah lagi beliau berlakon disamping pelakon yang berpengalaman.
Namun ZoOM terkejut juga sebab pelakon bernama Wawa ni sama sekolah dengan ZoOM, mungkin budak baru kot sebab usia baru 19 tahun, lupa pula ZoOM umur dah Ehem2 ( Biarlah Rahsia )
Berikut info & Gambar mengenai Gadis yang dikenali sebagai Wawa ini :

Wawa Zainal Pelakon Drama Ana Lu’lu

Tambah pelakon yang bergandingan dengan Nora Danish dalam drama Ana Lu’lu itu, kehadiran Wawa dalam industri hiburan bermula selepas dia menghantar profil kepada produksi MIG untuk mencuba nasib sebagai artis di bawah syarikat milik David Teo itu.

Seperti orang mengantuk disorongkan bantal, impian Wawa untuk menjadikan bidang lakonan sebagai kerjaya mula bersinar apabila percubaan pertamanya berjaya menarik perhatian pihak MIG.

Jelas Wawa lagi, tindakan menghantar profile sekadar mencuba nasib sewaktu bercuti di Kuala Lumpur sekitar hujung tahun lepas.

“Tak sangka pula saya dipanggil untuk sesi uji bakat.

“Alhamdulillah selepas itu, saya ditawarkan kontrak untuk menjadi artis mereka. Sekarang ini saya perlu bekerja keras untuk memantapkan lagi mutu lakonan,” ujar Wawa yang baru berusia 19 tahun.

Mengimbau kembali bagaimana dia boleh meminati bidang lakonan, kata Wawa, minat itu timbul sejak dibangku sekolah.

“Nama sekolah saya ialah St. Dominic ( OPSsss… Sekolah ZoOm dulu ) . Waktu tu saya sering mengambil bahagian jika ada pementasan mahu pun pertandingan.

Biodata Profil Wawa Zainal Secara Ringkas

Nama Penuh: Nur Hawa Zainal Abidin

Nama Komersial: Wawa Zainal

Umur: 19 Tahun

Asal: Lahad Datu, Sabah ( Kampung Den… :) )

Adik-Beradik: Anak Ke-8 Daripada 11 Orang.

Artis: MIG Talent, Syarikat David Teo.

Artis Idola: Erra Fazira, Nurkiriah dan Que Haidar

Lakonan: Drama Ana Lu’lu, Hantu Dalam Botol Kicap

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !! Follow @zoomartis

Direct Email

Jangan Lupa Komen Yer !!

8 Responses to Gambar Seksi Wawa Pelakon Ana Lulu | Biodata Wawa Gadis Sabah

  1. Anonymous says:

    Biasa jer gambar tu…..cubalah open sikit minda orang Malaysia ni…..macam tak pernah tengok susu…haish….

  2. Anonymous says:

    BUKAN ORG MALAYSIA…..CUMA ORG MELAYU SAJE YE…

  3. Anonymous says:

    a'ah, x laa apa sgt pn, bukan nmpk full sikit2 jerr..hehe

  4. mim ya qaf says:

    KEDUA DUANYA aku kenal.. :) sekampung den jgk.. huhuhu.. dan yang paling penting mereka adalah tuthhhhh den.. tp rindu dgn depa.. huhuhu..

  5. mim ya qaf says:

    tp yg bt blod nie plak cek x kenai..

  6. Anonymous says:

    ESHHHH….APA LA MASIH BNYAK ARTIS YG LAGI SEKSI DR NI …X KECOH PLAK….APA LA….

  7. Anonymous says:

    islam ke ni?

  8. Anonymous says:

    seksi jua orang kg ku ni….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge