Gambar Ular Sawa Terbesar Di Lahad Datu Sabah

Huh..besarnya ular sawa ni kalau kulit di jual di pasaran sudah tentu mencecah ratusan ribu ringgit. Mungkin ada lagi ular sawa yang lebih besar daripada ular ni. Nasib baiklah dah mati kalau tak entah apalah ular ni makan dalam hutan tu.

Direct Email

Jangan Lupa Komen Yer !!

6 Responses to Gambar Ular Sawa Terbesar Di Lahad Datu Sabah

  1. Anonymous says:

    ular tu mesti makan pokok…..tak pun ular akan makan kren sekali.

  2. sham says:

    sya da bca bmcm-mcm kisah ttg lokasi gambar ni..ada yg kta dari china, ada yg kta dari sg siput, ada yg kta dari amazon..dan ada yg kta dari lahad datu..mana yg betul nih?

  3. Anonymous says:

    ade lg yg lebih besar dari ini at luar sana yg belum kite jmpe..jd jgn hairan lah ye…

  4. Anonymous says:

    komen mu kana kawal oleh si Admin.
    inda buleh tulis lucah
    inda buleh tulis kutur
    inda buleh menyepam
    tarima kasih

  5. Anonymous says:

    alo nah ULAL…….

  6. Anonymous says:

    besar tu memang la besar. tapi cuba tengok saiz pengorek tu. bandingkan dengan badan jentera tu..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge