Gossip Adira Bercinta Dengan Pengkid – Zubir Berita Harian

Gambar orang ( Pinjam Jap ) 

ZoOm : Kalaulah berita ini hanya sekadar gossip atau tidak sudah tentu keluarga dan kawan-kawan terasa dengan apa yang ZoOm baca malam ini mengenai kisah gadis bernama Adira yakni naib juara AF8 ni. Tetapi jika betul kembalilah kepada jalan yang benar, bukan apa kadang-kadang ZoOm percaya dengan gossip panas sebab 60 % betul dan 40 % lagi salah. Maklum saja lah dekat luar sana ada berjuta-juta informer, si pembuat fitnah mungkin ada 10%. Entah betul ke tak tapi itu andaian ZoOM semata-mata tidak dirasuah oleh mana-mana pihak. Bagi anda pula macam mana ? Apa-apa pun baca jelah “Statement” Zubir mengenai kisah ini !!!? Kalau tak nanti ZOOM tanya Zubir kalau berani la sebab selalu terserempak jika makan dekat tempat keje….maklum sajalah pejabat ZoOm dekat dengan pejabat ZUbir ..opsss laser…ok la baca dan komen k…!!!

entah berapa kali cerita negatif naib juara af8 adira dibisikkan ke telinga zubir. sudah berapa kali juga zubir menasihatkan adira supaya memelihara setiap tutur kata dan tingkah lakunya supaya tidak menjadi buah mulut orang. Tapi kali ini tetap orang bercakap mengenai sisi gelap adira. bagi zubir mungkin adira berasa dirinya x buat apa2 salah atau mungkin tidak pernah serik.


~terbaru ada sumber yang menyampaikan cerita kepada zubir, adira kini dikatakan menjalin cinta songsang!selepas gosip putus cinta dengan iwan af8 berakhir, adira dikatakan berkawan rapat dan kini khabarnya sedang menyulam cinta dengan seorang pengkid. 

~khabarnya pengkid yang berusia awal 20an itu masih menjalani latihan amali di sebuah stesen tv. selepas dirisik pengkid itu dikenali sebagai nama zack. selain masih menjalani latihan amali, zack dikatakan melakukan kerja separuh masa sebagai pengurus pentas

~kata sumber, adira dikatakan banyak berhabis wang ringgit sepanjang menjalin hubungan mesra dengan pengkid tersebut. kononya baru2 ini adira turut membelikan ipad untuk dihadiahkan kepada zack. pada masa yg sama ramai mata yang memandang kelibat adira mengikut zack ke lokasi pentas program realiti berkenaan baru2 ini, bukan sekali 2 tapi banyak kali. pada mulanya ramai menyangka adira dan zack sekadar teman baik, tapi lama kelamaan hubungan itu bertambah rapat dan boleh dikategorikan mereka sebenarnya menjalin hubungan songsang!.

sekiranya benar apa yang disampaikan ke telinga ini, zubir harap adira cepat2 sedar kesilapan itu, NAMUN JIKA SEKADAR GOSIP LIAR ABAIKAN SAJA OK. mungkin orang saja nak buat fitnah terhadap adira.pun begitu pada masa yang sama zubir harap pihak pengurusan adira boleh menasihatkan adira sekiranya benar ada bukti dia sebenarnya menjalinkan hubungan terlarang bersama pengkid. sayang jika karier adira musnah disebabkan cinta songsang. bagi zubir,masa depan adira dalam industri seni terlalu cerah, selain dikurniakan suara yang lunak,dia juga ada pakej yang diingini industri.

ruangan zubir~berita harian..

Direct Email

Jangan Lupa Komen Yer !!

7 Responses to Gossip Adira Bercinta Dengan Pengkid – Zubir Berita Harian

  1. Anonymous says:

    tak la.. diorang kawan je.. dan adira tak belikan dia ipad tu. fitnah je ni…

  2. Anonymous says:

    Kdg2 cte ni xhgat.. Tp dhgatkn.. Sumber yg wrtawan dpt xsmstinye btol.. Kne igt rmai je yg iri ati kt luar sne tu.. Mklumlah adira tu comel, baek, sopan santun.. Cte yg +ve psti akn ditukar mnjadi -ve.. Hnya sumber alam semulajadi je yg asli.. Renung-renungkanlah..

  3. Anonymous says:

    amek pic amylia af3 tuh…haha

  4. Anonymous says:

    biar la die..nk wt cm ne da laki skang da x leh caye ag..kn3…pengkid pom pengkid la hahahaha

  5. restu resort says:

    moga2 sinar kebenaran menjelma segera..

  6. Anonymous says:

    hahaha…100% salah…sy kenal adira 2 mcmana, gpun akak dia kwn sy, n kami 1 skolah g…besa lh lau jd artis ni, mcm2 fitnah ditabur

  7. Anonymous says:

    ala x payah caye lah …
    wartawan ni selalu buat mulut je …
    semua tu gosip sje oky!!!!!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge