(Gossip) Manohara Tak Malu Tunjuk Buah Dada

Iskkk…Iskkkk Segan Aku nak Post…Tapi ini la Gambar yang Wartawan Indonesia Amik,Sedangkan depan khalayak umum macam ni.Anda Fikirkan la sendiri..!!!!

Manohara yang namanya melonjak naik seperti roket ini nampaknya tidak segan silu untuk menunjukkan buah dada nya kepada umum.

dari gambar yang kita boleh lihat dibawah, jelas sekali Manohara seakan-akan sengaja menunduk supaya para wartawan boleh mengambil gambar manohara seksi dengan menampakan separuh daripada buah dadanya.

adakah ini salah satu taktik Manora untuk meraih glamour. bukan ke dia dah glamour di Indonesia dan Malaysia. adakah ini caranya Manohara untuk mengekalkan keglamouranya?

walau apapun, dia dah tunjuk so kita tengok je la.. seperti kata orang muda, rezeki dah depan mata…

Info : Kapan Lagi / MG

Direct Email

Jangan Lupa Komen Yer !!

One Response to (Gossip) Manohara Tak Malu Tunjuk Buah Dada

  1. Anonymous says:

    ermm…tah la apa nk jadik ngan dia nie…bak kata video hang tuah fail spm: hang terok!!!..ekekekke

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge