Tag Archives: gambar tetek Neelofa

Gossip Gambar Seksi Neelofa Terlupa Butang Baju

neelofa-abpbh

 Neelofa….Neelofa, sebelum senja matahari timbul semula dek kerana gossip yang tersebar di internet. Maklum sajalah awak memang popular dan MELETOP (Macam program awak dengan Nabil tu), dan seperti pisang goreng panas di mana-mana sahaja termasuklah blog ZoOM ni.

Lagi kisah kontroversi yang datang menjengah buat selebriti wanita, Neelofa yang sebelum ini menjadi bualan hangat kaki blogger dan pengunjungnya.

Satu gambar yang dimuat naik oleh Neelofa sendiri di profil Instagramnya beberapa hari yang lalu mengundang cakap-cakap tidak enak dari orang ramai.

Gambar itu jelas menunjukkan Neelofa tidak membutang bajunya hingga menampakkan buah dadanya.

Tapi Betulkah?

Ada antara komen-komen yang diberikan kepada Neelofa boleh dikatakan tidak patut dibuat kerana hanya tuan badan sendiri sahaja yang tahu keadaan bajunya ketika itu.

Tetapi, ada juga peminat yang memberikan komen mengatakan baju yang dipakai oleh Neelofa waktu itu adalah dua lapis.

Kalau seksi pun gambar ni je :)

 

Macam-macam manusia sekarang ni…. (Zoom tengah cari gambar yang tak sensortttt) lepas tu baru kita analisa dan komen ye…sekarang ni tengok je lah gambar dekat atas tu…

Apa komen den/kamo/kitak/kau bah ?